Wednesday, November 24, 2010

- سوگ نامه‌ای از مظلومیت و معصومیت خاندان رفسنجانی‌ بهرمانی!


سوگ نامه‌ای از مظلومیت و معصومیت خاندان رفسنجانی‌ بهرمانی!


image
توضیح : آرش پارسی، بخشی از این مطلب را بر اساس مطلبی که در سال ۲۰۰۴ در «بلومبرگ» منتشر شده، نوشته است. در تماس با یک منبع مطلع، درستی موارد را جویا شدیم و چند موردی نیز از سوی این منبع رد شد. اما سوال برزگ این است که چرا خاندان هاشمی همان موقع گزارش بلومبرگ را تکذیب نکردند تا به عنوان یک منبع از آن سال مورد استفاده قرار نگیرد یا اینکه مستنداتی رو کنند که این گزارش را زیر سوال ببرد.

در هفته گذشته دو سوگنامه از فرزندان علی‌ اکبر مظلوم در پشتیبانی‌ از معصومیت و مظلومیت او پخش شد که نشان از تشنه لب ماندن او در صحرای رهبری و حکومت است و به امید جرعه‌ای از [...] رهبری است تا بتواند در مقابل حملات مموتی و شرکا او دوام بیاورد. و یا منتظر اجازه رهبر معظم برای خلاصی از از پست‌های سیاسی و بعضا تشریفاتی می‌باشد که با ثروت دزدی شده از ملت به آنور آب رفته و در کنار خاندان بزرگ بهرمانی به زندگی‌ با عذاب وجدان( اگر داشته باشد) ادامه دهد و منتظر عزرائیل یا داد گاه مردمی باشد که او را احضار کرده واو را به خدمت امام راحلش (که به قول خودش روی زانوی او بزرگ شده) در برزخ ببرد.

اجازه بدهید که در حمایت از طفلان مظلوم علی‌ اکبر کمی‌ روضه علی‌ اکبر و طفلان بهرمان را برایتان بخوانم:

۱-رفسنجانی‌ کسی‌ بود که بعد از بنی صدر به فرماندهی کل قوا رسید پس باید به مردم ( چه حالا، چه دادگاه مردمی آینده) توضیح دهد که بعد از ۲ سال که عراق آتش بس را قبول کرد، و کشورهای خلیج فارس قبول کردند که خسارت ایران را به دهند چرا ۶ سال دیگر جنگ طول کشید و نقش ایشان در این طولانی‌ شدن جنگ چه بود.پرونده خرید ۲۰۰۰ توپ ۱۴ م.م ضدّ هوایی از کره شمالی در سال ۱۹۸۱ چه بود ؟ نقش محمود قربانی فردر خرید بقیه تسلیحات تا خاتمه جنگ چه بود؟
۲-جریان مک فارلن، سرهنگ اولیور نورث و انجیل ارسالی‌ ریگان چه بود و مذاکره رفسنجانی‌ با مک فارلن در چه مورد بود و چرا مهدی هاشمی‌، داماد منتظری را به خاطر افشای آن جلسه زندانی کردند و سپس او را کشتند.( پرونده ایران کنترا)(سال ۱۹۸۵)
۳-چرا ایشان ۱۰ دقیقه قبل از انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی تالار را ترک کرد و ده‌ها نفر از سران آن موقع رژیم در آن انفجار کشته شدند.

۴-چرا نام رفسنجانی در لیست مجرمین و دستور دهندگان قتل سران کرد در دادگاه میکونوس اعلام گردید،(سال ۱۹۹۲)

۵-چرا در زمان قدرت رفسنجانی، برادرش رئیس رادیو تلویزیون، محسن [رئیس دفتر و اواخر هم رئیس مترو]، مهدی پسر دیگرش دلال پروژه‌های نفتی‌ و مرعشی [پسر عموی همسرش] استاندار کرمان بود.
۶-هزینه ساخت موزه رفسنجانی‌ در رفسنجان هنگام ریاست جمهوری او که برآورد اولی‌ آن در سال ۱۹۹۳ بالای ۲ میلیارد ریال بود و [...]. این پروژه که [احتمالا] توسط شرکت ساختمانی پ.د اجرا می‌شد از کدام بودجه تامین گردیده بود.
۷- جریان ۱۵ میلیون دلار رشوه کمپانی نفتی‌ نروژی استات اویل به مهدی و شرکتش هورتونکه منجر به استعفا و محاکمه مدیر عامل شرکت نروژی شد، چه بود؟
۸-وقتی‌ مرعشی ...استاندار کرمان بود چه شد که پسته ایران که در بازار کیلویی ۳۰۰ تا ۴۰۰ تومان در سال۱۹۹۰ به فروش می‌رسید، بعد از گرفتن انحصار صادرات پسته توسط عوامل ایشان در عرض یکسال به ۱۲۰۰ تا ۱۴۰۰ تومان افزایش پیدا کرد، جریان این احتکار چه بود.
۹-محسن هاشمی‌، ۴۹ ساله، بزرگترین پسر رفسنجانی‌ مدیر عامل پروژه مترو به مبلغ ۲ بیلیون دلار بود و اجازه فروش نفت سنگین بطور مستقیم از حوضچه‌های جنوب را داشت. یاسر هاشمی‌، ۳۸ ساله جوان‌ترین پسر ، یک مزرعه اسب دوانی اختصاصی در در لواسان شمال تهران دارد که جایی که قیمت یک آیکر‌ زمین آن ۲ میلیون دلار ارزش دارد. مهدی هاشمی‌ رفسنجانی‌، ۴۰ ساله هم که معرف حضورتان است که الان ضمن نظارت بر دانشگاه آزاد، در دانشگاه معروفه آکسفورد درس می‌خواند و تا قبل از خروج از ایران تا سال ۲۰۰۴ ،به غیر از رشوه ۱۵.۵ میلیون دلاری استات اویل، مدیر عامل شرکت ملی‌ گاز و مدیر واحد تهیه گاز طبیعی برای وسائل نقلیه بود .
(منبع روزنامه بلومبرگ ۲۱ آوریل ۲۰۰۴)( سنّ‌ها تا ۲۰۱۰ حساب شده)
۱۰-خانواده رفسنجانی‌ بالغ بر ۱ میلیارد دلار در باغ‌های پسته، ساختمان سازی، ساخت اتومبیل، شرکت هواپیمایی خصوصی سرمایه گذاری کردند ( منبع: بلومبرگ ۲۱ آوریل ۲۰۰۴)
۱۱-جریان هوشنگ بوذری که به اوین افتاد و شکنجه شده است و درس بحث آن پیش آمد در بلومبرگ ۲۱ آوریل ۲۰۰۴ نیز شرح داده شده است.
فکر کنم با این روضه و ذکر مصیبت مظلومیت خاندان رفسنجانی‌، بهرمانی به اندازه کافی‌ گریه کردید، تا روضه بعدی برای بدبختی این خانواده بدرود.


برای ادامه مطلب به این لینک کلیک کنیدhttp://abyes.blogspot.com*نظرات وارده در یادداشت ها لزوما دیدگاه ما نیستشما هم چيزی بنويسيد- هر چي دلتان مي خواهد بنويسيد. اينجا مربوط به شماست- اگر نظر خصوصی‌ای دارید لطف کنید و از طریق ای‌میل مطرح کنید، ممنون

No comments: