Monday, July 11, 2011

google+ نشده اند ایمیل خود را اعلام تا ایشان هم به این شبکه اجتماعی گوگل دعوت شوند.



google+ نشده اند ایمیل خود را اعلام تا ایشان هم به این شبکه اجتماعی گوگل دعوت شوند.

برای اطلاعات بیشتر ادامه را بخوانید و به دوستان هم ایمیل کنید


در این نوار گزینه‌هایی برای دسترسی به پروفایل خود در گوگل پلاس، اشتراک مطالب و دیدن اطلاعیه‌ها خواهید داشت. سامانه آگاه‌سازی یا notification گوگل، چیزی شبیه سامانه آگاه‌سازی فیس‌بوک است.

وقتی که گوگل پلاس عمومی شود و در دسترس همه قرار بگیرد، به لطف طراحی مجدد نوار راهبری گوگل، در همه جا به آن دسترسی خواهید داشت. به زودی نوار آشنای خاکستری که در بالای همه صفحات گوگل دیده می‌شود، مشکی‌رنگ خواهد شد و در این نوار گزینه‌هایی برای دسترسی به پروفایل خود در گوگل پلاس، اشتراک مطالب و دیدن اطلاعیه‌ها خواهید داشت. سامانه آگاه‌سازی یا notification گوگل، چیزی شبیه سامانه آگاه‌سازی فیس‌بوک است.

بطه
از گوگل:

گوگل تمام زندگی آنلاین ما را فراگرفته و هر روز اطلاعات بیشتری از افراد و سلایقه ها یشان را جمع آوری و طبقه بندی می کند. با این کار گوگل معتقد است که می تواند پاسخ های دقیق تری به جستجو های انجام شده از سوی هر کاربر بدهد.
گوگل در تازه ترین تلاش خود امکان جدیدی را به نام "+1" راه اندازی کرده است. توسط این امکان جدید می تواند علاقه مندی خود را به هر سایتی تنها با کلیک بر روی "+1" نشان دهید. پس از این کار گوگل کارهای زیر را انجام خواهد داد:
1. لیست کردن سایتهایی را که شما به آنها رای داده اید در پروفایلتان در گوگل. توجه کنید که این لینکها برای همه قابل مشاهده هستند، زیرا گوگل این سرویس را یک سرویس عمومی می داند و در نتیجه هر جایی ممکن است از رای یا نام شما به عنوان رای دهنده استفاده کند.
2. اگر دوستان گوگلی شما مطلبی را جستجو کنند، گوگل لینکهایی را که شما به آنها رای داده اید را مهم تر خواهد دانست و زودتر به دوستانتان پیشنهاد خواهد کرد.
نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که گوگل این سرویس جدید را یک سرویس عمومی تلقی می کند در نتیجه شما هیچ امکانی برای جلوگیری از نمایش این لینکها در وب نخواهید داشت. در ضمن باید برای استفاده از این سرویس پروفایل گوگلتان را راه انداخته باشید.
البته این نکته را باید خاطر نشان کنم که می توانید از نمایش داده شدن لینکها در پروفایلتان خود داری کنید اما این به منزله نشان داده نشدن نام شما کنار لینکهایی که به آنها رای داده اید نیست.
استفاده از این سرویس هنوز عمومی نشده است اما اگر علاقه دارید از هم اکنون از آن استفاده کنید می توانید به آزمایشگاه گوگل رفته و این سرویس را فعال کنید.
پس از فعال سازی این سرویس هنگام جستجو در گوگل کنار لینکها یک نشان "+1" خواهید دید که با کلیک بر روی آن رای شما برای آن لینک منظور خواهد شد.

به +Google خوش آمدید

No comments: