Friday, October 22, 2010

دفتر حضرت آیت الله العظمی قنبل دوست نجفی متبارک آلت: استفتا از حضور حضرت آیت الله قنبل دوست نجفی درباب جماع با شتر بچه ای که با مادر او قبلا جماع صورت گرفته است


استفتا از حضور حضرت آیت الله قنبل دوست نجفی درباب جماع با شتر بچه ای که با مادر او قبلا جماع صورت گرفته است

استفتا از حضور حضرت آیت الله قنبل دوست نجفی درباب جماع با شتر بچه ای که قبلا با مادر او جماع صورت گرفته است:
-----------------------------------------السلام علیک یا فاطمه الزهرا-------------------------------------------------
سوال وارده :
ضمن آرزوی سلامتی برای آن مرجع بزرگوار تقلید، احتراما به اطلاع آن حضرت می رساند که بنده سه شتر دارم، با یکی از شتران ماده ، قبلا به شیوه کاملا اسلامی و با جاری کردن صیغه ، جماع کرده ام، اکنون آن شتر بچه دار شده است، البته من مطمینم که شتربچه مذکور، فرزند من نیست، چون قبل از آغاز جماع من با شتر فوق ، او حامله بوده است.
لذا شتربچه فوق، فرزند خوانده من محسوب می شود. سوال این مقلد حقیر این است که آیا من می توانم با آن شتربچه جماع کنم یا نه ؟
در پایان ، بابت هر جماع چه مقدار کفاره باید به حساب آن مرجع محترم تقلید واریز کنم.

پاسخ حضرت آیت الله قنبل دوست نجفی:
والله اعلم،
در صورتی که مادر شما ، به این شتربچه شیر نداده باشد، شما برادر رضاعی او محسوب نمی شوید و می توانید با او جماع کنید.
البته ذکر این نکته واجب است که با شتر بچه فوق، تا زمان دو سالگی فقط می توانید تحفیض کنید(یعنی او را بمالید، ماچ کنید، لب بگیرید و ...) ؛ اما نمی توانید با او سکس کامل داشته باشید.
در بال کفاره ، طبق PRICE LIST مربوطه، جماع با شتر بالغ ، هر دفعه هشت هزار تومان و جماع با شتر نابالع هر دفعه ده هزار تومان کفاره دارد.
نکته یک-
چون شما مقلد همیشگی ما هستید، می توانید از ده درصد تخفیف استفاده فرمایید.
نکته دو-
می توانید با پیش خرید ژتون از بخش حسابداری، از ده درصد تخفیف اضافی پیش خرید نیز بهره مند شوید.
با تشکر
قنبل دوست نجفی
قم


برای ادامه مطلب به این لینک کلیک کنیدhttp://abyes.blogspot.com*نظرات وارده در یادداشت ها لزوما دیدگاه ما نیستشما هم چيزی بنويسيد- هر چي دلتان مي خواهد بنويسيد. اينجا مربوط به شماست- اگر نظر خصوصی‌ای دارید لطف کنید و از طریق ای‌میل مطرح کنید، ممنون

No comments: