Wednesday, June 23, 2010

مجلس مهریه بیت رهبری را داد و جانش را آزد کرد!

مجلس مهریه بیت رهبری را داد و جانش را آزد کرد!

i
مجلس در راس امور است؟!؟

تجمع سازماندهی شده و 200 نفره دیروز کار خودش را کرد و این 200 نفر شدند نماینده 70 میلیون ایرانی!
خبرگزاری برنا ساعاتی پیش این طور نوشت:  ” نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز چهارشنبه با 116 رای موافق، 56 رای مخالف و 11 رای ممتنع به یک فوریت طرح معتبر بودن مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص دانشگاه آزاد اسلامی رای دادند. این مصوبه به منظور رفع شبهه مخالفت مجلس شورای اسلامی با نظرات صریح و روشن ولایت امر که حیثیت مجلس را زیر سوال می برد، به تصویب نمایندگان مجلس رسید.”
دیروز هم رییس قوه قضاییه گفت حکم قاضی اش را که به نفع دانشگاه آزاد است بازنگری می کند!
 این در ظاهر یعنی سپاه و احمدی نژاد مجلس را به توپ بستند. البته به توپ حکم ولی فقیه…
در تاریخ ایران چنین دیکتاتوری عریان و چنین مجلس فرمایشی سابقه ندارد. در حکومت های پیشین که مجالسش را به فرمایشی بودن متهم می کردند دست کم برای حفظ ظاهر نمی گفتند رای شاه در مجلس نافذ است حتی اگر واقعا چنین بود. اما در مجلس ما و در کشور ما حکم حکومتی نافذ است و در راس امور است.
ولی فقیه اعضای شورای نگهبان را تمام و کمال انتخاب می کند.( 6 فقیه را مستقیم و 6 حقوقدان را غیر مستقیم)
شورای نگهبان هم فیلتر قدرتمند ولی فقیه است تا بره هایی رام راهی مجالس خبرگان و شوراها شوند. اتفاقا رییس جمهور هم از این فیلتر رد می شود. این یعنی هر سه قوه کشور در دست اوست. فرمانده کل نیروهای نظامی هم که هست. حالا وقتی مافیای سپاه با او هم کاسه شود از اسکله و بانک ها گرفته تا کشتیرانی و صنعت نفت و مخابرات باید پشت قباله این ازدواج باشد.
اما لقمه چرب دانشگاه آزاد که هاشمی و جاسبی سالها آن را تفته و پخته اند حالا که یک غذای لذیذ شده بود که دهان سپاه و رییس جمهور را آب انداخت و اصولا مگر می شود در کشوری که همه چیز به نام سپاه و بیت رهبری است یک وصله ناجور میلیاردی را نادیده گرفت.
امروز مجلس مهریه دولت و سپاه و بیت رهبری را داد و جانش را آزاد کرد. خطبه عقد را هم همان 200 نفر دانشجوی دیروز خواندند.
حالا دیگر در کشور هیچ گردش مالی و نهاد پولسازی نیست که از سیطره سپاه و بیت رهبری خارج باشد؛ حتی به قیمت عریان شدن دیکتاتوری… همه چیز یک دست و منظم شد و رهبر پادشاه مطلقه کشور. نه مثل پادشاهی انگلستان مقامش تشریفاتی است و نه مثل عربستان گاهی گوش به فرمان مجالس است. اکنون او یکه تاز میدان است تا چشم خیلی از تحول خواهان نا امید به دست های غرب دوخته شود.
به گفته بسیاری این هم تحفه نحس 30 سال حکومت اسلامی آقایان بود که مردمش منتظر منجی خود در ینگه دنیا باشند.
به قول ظریفی حالا که اینطور شد مهرمان حلال و جانمان آزاد

1 comment:

Anonymous said...

pleas add refrence
http://rooboosi.wordpress.com/