Thursday, June 24, 2010

اين عکس اولين پارلمان يک کشور است که ساختمانش بشکل تمپل يهودي- ماسون در جهان طراحي شده!! .






11. اين عکس اولين پارلمان يک کشور است که ساختمانش بشکل تمپل يهودي- ماسون در جهان طراحي شده!!


..... حالا مشخص است!!!!!!!

که چرا مثلث 

- فراماسيون خامنه اي (کا.گ.ب) خود را ولي امر مسلمين??? ميداند!!! 

- نيروي مسلح بيگانه (سپاه پاسداران منافع يهودي-ماسونها و بسيجيان مزدور ) ايرانزمين را به فقر و خون کشيده اند تا اربابانشان به استراتژي 3 خود رسند.

- و يهودي-ماسونهايي همچون مصباح يزدي, لاريجاني ها, احمدي نژاد, جنتي, مهدوي کني, عسکرولادي, حسنيان, ... 

خود را براي رهبري جهان آماده کرده اند, طبق پلانهايي که نسترداموس يهودي آنوسي طراحي کرده بود!!!

که البته براي ساپورت پلانهاي نستراداموس در قرن 21 , ماسون کالمن(33 درجه استاد اعظم ماسون)

Carl Johan Calleman 

نيز مانند او طبق استراتژي , از طب به پلان نويسي رو آورد و با بازخواني پلانهاي فراماسونريها, تقويم مايا را در سال2001 

, مجددا ارائه نمودند تا به پلانهاي نستراداموس براي بچنگ آوردن قدرت و ثروت جهان, شکل مدرن و علمي دهند!!! 

تا شايد در 28-10-2011 و يا 21-12-2012 نظم نوين جهاني براي 150 سال آينده برنامه ريزي کنند. که ...

البته 20 لژ فراماسونري آکسفورد هم کوتاهي نخواهد کرد تا ...




جنبش سبز نسل جوان و خردورز ایرانزمین توطئه ایی را که از زمان دکتر مصدق سکولار برنامه ریزی گشته بود را بر همزد!!!!





۱. نیویورک ۱۹۹۱- آیت الله مصباح یزدی در کت و شلوار. دیداری که از امریکا به کانادا نیز کشید ???رابطه آیت الله مصباح یزدی و مرحوم دکتر سیدجعفر شهیدی چه بوده??

سيد جعفر شهيدي فرزند سيد محمد سجادي در سال 1306 هجري شمسي در شهر بروجرد به دنيا آمد. استاد شهيدي قبلا بنام سجادي معروف بود كه بعدها تغيير شهرت داده??????

۲. خانم دکتر حسین فاطمی پیام آور و رابط میان عوامل خارجی (شاهزاده=امامزاده رضا پهلویی که این مزدور, رابط انگلیس ست) و حجتیه های صهیونیسم آنوسی ( احمدی نژادها ، جنتی ها, مشاعی ها مصباح یزدی ها, مکارم شیرازی و ...) است ???? حجتیه اى ها مبارزه برعلیه شاه را حرام کرده بودند و در بحبوحه مبارزات تمام تلاش خود را نمودند تا اعتصاب چراغانى نیمه شعبان را به نفع شاه بشکنند, تشکیلات شاه از هرگونه کمک به انجمن حجتیه نیز خودداری نمی کرد!!!!!!!!! 

۳. مرکز TFT آمریکایی-اروپایی در گزارشی نوشت که در انتخابات آتی ریاست جمهوری ایران آرای بخش

عمده ای??? از ایرانیان به نفع محمود احمدینژاد خواهد بود

۴.زمزمه میان طرفداران احمدی نژاد: قوه قضائیه آلوده است و باید پاکسازی شود. باندهای مافیائی و حتی خود رهبر نمی گذارند احمدی نژاد کار کند. 

جالب است که آنها هیچوقت از انقلاب، خمینی، صحبت نمی کنند. هر وقت هم که از زمان شاه صحبت پیش می آید، نسبت به آن نظام مهاجم نیستند!!??


۵. رابطه شاهزاده=امامزاده پهلویی با پان ترکیسم ها چه بوده?? و هست?????

6. عبدالله ريکي با توجه به اينکه مستقيما" توسط شاهزاده = امامزاده پهلويي مورد حمايت قرار گرفته بود, غير مستقيم نيز تحت حمايت حجتيه ها هم نيز بود بدون آنکه از ارتباط پهلويي ها و حجتيه ها اطلاعي داشته باشد. 

تا با ايجاد تشنج سنايور طراحي شده از سوي اربابان پهلوي ها و حجتيه ها (روسيه و انگليس) را براي تجزيه ايران بعد از جنگ و قتل عام نسل جوان به انجام رساند!!!

ولي اين مهره سوخت بدليل ....

چه پاداشي را شاهزاده = امامزاده پهلويي و حجتيه هاي صهيونيسمي در قبال همکاري در جهت قتل عام نسل جوان و تجزيه ايرانزمين دريافت ميکردند????

7. چرا پرزیدنت جان اف کندی ترور گشت????

و چرا پسر او نيز در يک صانحه ??? کشته شد ???? 

جان اف کندی در سخنرانی 27 آوریل 1961 با اعلام خطر از قدرت های پشت پرده (ایلومیناتی ها، فراماسونها و …) و همینطور خطر بزرگ نظم نوین جهانی به مردم امریکا!!! به طور علنی مخالفت و مقابله خود را با نظم نوین جهانی (جنگ جهاني سوم) اعلام کرد!!!

8. چرا يهودي-ماسون احمدي نژاد ظهور آخر زمان (نظم نوين جهاني) را در سال 2012 پيش بيني کرده است???

چه رابطه اي ميان سخنان پرزیدنت جان اف کندی و فراماسيون احمدي نژاد است???



9. کارل مارکس در يک خانواده يهودي ثروتمند بدنيا آمد و زمانی که او شش ساله بود، خانواده اش تغییر دین داده و مسیحی گرديدند (يهودي آنوسي)!!!!!!!!!!! البته چيز زيادي راجب زندگي خصوصي اين يهودي-ماسون در دست نيست ?????

در سال 1844 کتابي منتشر ميکند بنام "جهان بدون يهوديان" هر چند که يهودي آنوسي بود. 

در سال 1848 ، مارکس مانیفست کمونیست را منتشر کرد از روي پیش نویس انگلس (فرزند يک ثروتمند تولید کننده پارچه, در سال 1835 در سوئیس ملحق ميگردد به گروه جوان آلمان که توسط Mazzini تاسیس شده بود و بعدا مانند مارکس از اعضاي فراماسونري ميگردد)!!!

فراماسيون مارکس و انگلس در سال 1848 نوشتند: در جنگ جهانی آینده??? تمام مردم ارتجاعی??? از روی زمین ناپدید میشوند!!!!??? 


چه شباهتي بين حرکت اين فراماسيونها با ماسيون احمدي نژاد و امثالهم وجود دارد????

اين مقدمه در حقيقت زمينه کوچکي از طراحي تئوري تنفر است که توسط فراماسونرها, ... طراحي گرديده!!! تا با ايجاد عدم تعادل از تضادهاي بوجود آمده که به تنفر کشيده شده بهره برداري هاي سياسي و در نهايت اقتصادي خود را ببرند!!! 

در حقيقت فراماسونريها براي گرفتن قدرت و ثروت!!!! مولد يا مشوق ايدئولوژيهايي هستند که تضاد آفريني در آن نهادينه است!!! بعبارت عامل بروز نابساماني ها و جنگ ها هستند!!!


حال آنکه در قرن 21 جامعه مدني با گستن از ايدئولوژيها و مبلغان حيله گر آنان, اقدام به بهره گيري از تئوري تفاهم کرده است تا با همنشيني, همخردي و همياري!!! تفاهم را تجربه کند که ريشه در همگرايي آدميان دارد!!!... 

همگرايي باعث گرفتن قدرت و ثروت بدست جامعه مدني ميگردد و در نتيجه حفظ جان و خرد آدميان!!!

….



.10 چه رابطه اي ميان اين زنجيره از پيش تعيين شده نهفته است????

A. تايمز لندن : اسرائیل اجازه دارد از راه عربستان به ایران حمله کند.

B. يهودي-ماسون فيدل کاسترو: حمله به ايران حمله اتمي خواهد بود???

C. يهودي-ماسون مصباح یزدی: احمدی نژاد فرمانده لشگر امام زمان در آخرالزمان است?

D. يهودي-ماسون احمدی نژاد: امام زمان دو سال دیگر (2012) ظهور خواهد کرد???? ( 400 ميليارد پول نفت و 100ميليارد دلار .... به حساب چه کساني پرداخت شده???)

E. خامنه اي مامور ,KGB ما نبايد اين 4 سال را از دست بدهيم و کارمان??? به تاخير افتد??? من خودم اين انتخابات را مانند انتخابات 4 سال پيش مديريتي ميکنم???

F. "فلاح مصطفي" مسئول روابط خارجي منطقه ????? کردستان عراق در گفتگو با "کليفورد مايو" روزنامه نگار آمريکايي روزنامه نيويورک تايمز: منطقه کردستان عراق را اسرائيل دوم خواند???


….



فراماسونري در قرن16 پايه گذاري شد!!! يکي از پايه گذاران و پلان نويسان فراماسونري, فردي يهودي-آنوسي بنام ميشل دو نستراداموس (فاميلي واقعي او گاسونت) بوده که در قرن 16 مي زيست.

(Change name from Gassonet to Nostredame )

او را پيشگوي بزرگ قرن 20 و 21 ميشناسند و يا بهتر بگوييم فراماسونري ها با اجراي پلانهاي او, اين فرد را بدنيا بعنوان پيشگوي زمان که محکوم به روند تاريخيم تلقين و تحميل کرده اند, تا بتواند مهر تاييدي بر عملکرد خود زنند!! 

کتاب او که چندين بار ويراش و در حقيقت چندين بار, چند باره نوشته شده, !!! در واقع تصويري براي بچنگ گرفتن قدرت و ثروت جهان براي کنترل مردم است!!!!

در حال حاضر بخشي از پلانهاي فراماسون انگليس, که به او منتسب کرده اند, پيشگويي ظهور منجی در حکومت اسلامی ایران و وقوع جنگ جهانی سوم 2012-12-21 و نابودي ايران و اراجيفي از اين دست .... 


حال آنکه در دنياي مدرن خارج از ضوابط علمي, عقل خودبنياد اين مهملات را پذيرا نيست مگر اينکه جامعه اي خود را در مدار مهملات فريبکاران و اهريمنان قرار دهد!!!


جنبش سبز نسل جوان و خردورز ايرانزمين توانسته با عرضه فلسفه نوين خود اميد استعمارگران را به ناميدي مبدل سازد و حيله آنان را بخودشان باز گرداند!!!

در اين راستا بر نسل جوان و خردورز ايرانزمينست که به هر سنايور با دقت نظر بنگرد!! و در چارچوب استدلالهاي علمي آنرا تحليل، مانع شناسي و برون رفت از آنرا بيابد!!!

براي عبور از هر سنايوريي, جامعه مدني بايد حول محور عقل خود بنياد و خرد جمعي جامعه مدني حرکت نمايد و با بريدن از تمامي عوامل ايجاد ناهنجاري (جنسيت, طبقه, قوميت و ايدئولوژيها -->ارتباط ايماني) که عامليست براي بازيچه گشتن بدست استعمارگران رهايي يابد!


در بطن جامعه مدنيست که فرديت, آزاديها و کرامت محتوي ميبابد و در نتيجه هر داشته اي (انديشه، هنر, گويش و زبانها, فرهنگ, ثروت ملي) تبديل به گنجينه ميگردد!!!!!


در حقيقت با نگرش مدرن, ناهنجاري تضاد آفرين تبديل به هنجار وحدت آفرين ميگردد. در اين گذار است که جامعه مدني خود شاه, رهبر و پيشوا ميگردد تا خود صاحب قدرت و ثروت گردد براي حفظ و دفاع از جان و خرد آدميان!!!



11. اين عکس اولين پارلمان يک کشور است که ساختمانش بشکل تمپل يهودي- ماسون در جهان طراحي شده!!


..... حالا مشخص است!!!!!!!

که چرا مثلث 

- فراماسيون خامنه اي (کا.گ.ب) خود را ولي امر مسلمين??? ميداند!!! 

- نيروي مسلح بيگانه (سپاه پاسداران منافع يهودي-ماسونها و بسيجيان مزدور ) ايرانزمين را به فقر و خون کشيده اند تا اربابانشان به استراتژي 3 خود رسند.

- و يهودي-ماسونهايي همچون مصباح يزدي, لاريجاني ها, احمدي نژاد, جنتي, مهدوي کني, قاليباف، عسکرولادي, حسنيان, ... 

خود را براي رهبري جهان آماده کرده اند, طبق پلانهايي که نسترداموس يهودي آنوسي طراحي کرده بود!!!

که البته براي ساپورت پلانهاي نستراداموس در قرن 21 , ماسون کالمن(33 درجه استاد اعظم ماسون)

Carl Johan Calleman 

نيز مانند او طبق استراتژي , از طب به پلان نويسي رو آورد و با بازخواني پلانهاي فراماسونريها, تقويم مايا در سال2001 

, مجددا ارائه نمودند تا به پلانهاي نستراداموس براي بچنگ آوردن قدرت و ثروت جهان, شکل مدرن و علمي دهند!!! 

تا شايد در 28-10-2011 و يا 21-12-2012 نظم نوين جهاني براي 150 سال آينده برنامه ريزي کنند. که ...

البته 20 لژ فراماسونري آکسفورد هم کوتاهي نخواهد کرد تا ...



12.چرا فراماسيون کديور به دروغ گفت که ملت گفته اند هم غزه, هم لبنان, جانم فداي ايران ????

چه رابطه اي ميان اين عکس و اين سخن او وجود دارد????




عکس فراماسيونهاي لژ (رضاپهلويي، عليرضا نوريزاده, کديور و محسن سازگارا) در لس آنجلس در يک برگه تبليغاتي که در روز 14 فرورين 89 توسط عده اي در مترو پخش گشت


13.گزارش تصويري - تجمع دانشجويي 100 نفري!!!!!! در مقابل مجلس شوراي اسلامي





چه چيز در عکس شماره 17 نهفته است که باعث گشت همه از احمدي نژاد بترسند???? 


14. .... 



انقلاب 57 در حقيقت جابجايي لژها (لژ حجتيه بجاي لژ خاندان پهلويي) بوده براي رسيدن به اهداف استراتژيکي بعدي انگليس و روسيه!!!! 

و اهداف ...



منظور از بخش عمده, پیشبران استراتژی شان بود که آخرین گام را برای نابودی ایرانزمین بردارند که شامل: 

همکاری پشت صحنه پهلویی ها و حجتیه ها که نطفه هاي اصلی انگلیسند !!! که بعد از حمله به ايران و قتل عام نسل جوان و تجزیه ایران !!! دوباره حاکمیت را بدست گیرند!!! خامنه ای ها و موتلفه ای ها که کارمند اصلی کا.گ.ب هستند , مهره سوخته ایی هستند که بعد از اتمام استراتژی روسیه و انگلیس حذف فیزیکی خواهند شد.


پرده ها افتاده و دست همگان رو گشته, کارت آخر بازی مال نسل جوان و خردورز ایرانزمین است!!!!

88




http://abyes.blogspot.com/ :برای ادامه مطلب به این لینک . کلیک کنید شما هم چيزی بنويسيد - هر چي دلتان مي خواهد بنويسيد. اينجا مربوط به شماست - اگر نظر خصوصی‌ای دارید لطف کنید و از طریق ای‌میل مطرح کنید، ممنون

No comments: