Friday, April 17, 2009

لطفاً اینجا مریض نشوید. اینجا آمریکاست

دعوتنام بالاترين موجود استmy email : uprogress@gmail.com

  لطفاً اینجا مریض نشوید. اینجا آمریکاست

Thursday, April 16, 2009

ایاالات متحده ی آمریکا مزخرفترین سیستم درمانی و پزشکی را در دنیا دارد.

تصحیح می کنم : ایالت ویرجینیا واشنگتن دی سی و مریلند که اطراف محل زندگی ما است.

تصحیح می کنم : در دنیا که نه اما بین ایران هندوستان انگلستان ایتالیا کانادا سری لانکا مالزی و دوبی که من خبر دارم.

خدا بر سر دشمنتان نیاورد! فعلاً دوازده بار است که تلفن کرده ام به مطب سه دکتر مختلف که یکی شان به من وقت بدهد!!

مستقیم نمی توانی زنگ بزنی و از دکتری که می خواهی ببیندت وقت بگیری! اول باید دکتر اولیه ات که هیچ غلطی نمی کند بجز همین سفارش فکس کردن به این دکتر و آن دکتر! بگویی که حالا من می خواهم بروم پیش متخصص! اون کاغذ می نویسد که بری پیش متخصص. اول هم کاغذش را فکس می کند. بعد باید تلفن بزنی به متخصص بپرسی: رسید؟؟ می گوید: بله یا نه! اگر نه که دوباره همین پروسه تکرار می شود.

می روی پیش متخصص. می گوید: اول باید آزمایش بشوی!

سه ماه بعد جواب آزمایش با یک بیل سه هزار دلاری تا ده دوازده هزار دلاری می آید دم در خانه ات که اول سکته می کنی: بابا من خیر سرم بیمه دارم!! چرا دوازده هزار دلار بدم برای یک آزمایش!!

بعد یک ماه یک بیل دیگر می آید که شرکت بیمه تان را پیدا کردیم و هفت هزار دلار هزینه ی آزمایش را داده اند شما باید فقط پنج هزار دلار بقیه را بدهید!!

توجه داشته باشید: شما هنوز دکتر متخصص را ندیده اید! اصلاً هنوز نمی دانید چه مرگتان است!

بالاخره متخصص لعنتی را می بینید. می گوید: یک خبر خوب برایتان دارم: شما این بیماری را ندارید! اما این آزمایش فقط می گوید شما فلان بیماری را "ندارید" برای اینکه ببینید "چه" بیماری دارید باید به متخصص دیگری مراجعه کنید!!!!

ای ی ی ی ی ی ی خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

من غلط کردم که بخوام بدونم چه بیماری داشته باشم! ولمون کنید!

دکتر به شما یک شماره تلفن می دهد. زنگ بزنید به اینجا و وقت دکترمتخصص شماره ی دو را بگیرید. سه هزار تا تلفن دیگر می زنید چون اصلاً این آدمی که معرفی کرده اند دیگر توی این کلینیک کار نمی کند و این کلینیک اصلاً کار شما را انجام نمی دهد و بالاخره یک جایی را پیدا می کنی که کار شما را انجام می دهد. می گوید دوباره باید دکتر اولی فکس بفرستد!

دوباره زنگی می زنی و فکس می کنند و ........

خلاصه آن بلایی که نباید بر سر دهان مبارکتان می آید!

جهنم است. همان ایران و سیستم پارتی بازی و دخترخاله و پسرعمو بازی مان هزار بار بهتر است.

مریض شده ام.

چرا؟ چی شده؟

دلم درد می کنه.

بیا. من همین الان زنگ می زنم عموم دکتره. برات وقت می گیرم.

هر دکتری هم همه ی کارها را بلد است توی ایران! دل درد داری شکسته بند هم کارت را می اندازت! کارش خیلی هم خوب است. همه با هم پارتی بازی می کنند. دوست تو برای دختر من. شاگرد من برای خواهر تو. مادر من برای نوه خاله همسایه ی تو. سر و تهش هم به هزار دلار نمی کشد.

ای ی ی ی ی ی ی خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

دکترهای اینجا می ترسند معاینه ات بکنند. می ترسند که دست بهت بزنند. سه هزار تا آزمایش می کنند و آخرش می گویند: ما نمی دانیم چه مرگیت است! بالاخره خوب می شوی! درد باید همین شکلی باشد: سعنی خودش بی دلیل بیاید و بی مداوا هم برود!!!! باور کنید این حرف همان دکتر اولیه ی من است! پیر خرفت بعد از هزار سال دکتری کردن نظرش اینست!!

شرم آور ترین قسمتش اینست که وقتی می روی خانه یک بیل برایت می فرستند: هزینه ی آزمایش ها. هزینه ی داروها!! هزینه ی اورژانس. دستمزد پزشک. هزینه ی تشخیص!!! با خودت فکر می کنی: تشخیص درد من چی بود واقعاًً؟؟

No comments: