Friday, April 15, 2011

خون شویی در اشرف « آی ملّت!


خون شویی در اشرف

بدست fakahi
عبدالطيف شادوری، از ساکنان اردوگاه اشرف : «اگر در حين فرار دستگير شوی تو را می گذارند در يک اتاق و تا سه چهار سال نگهت می دارند و ديگر به نيروهای عراقی تحويلت نمی دهند.»
این رو بگذارید کنار سخنگوی ارتش عراق میگه سه و چهار نفری که به اصابت گلوله کشته شده اند توسط خود مجاهدین به قتل رسیدند.
قبل از ثبت نام اعضا توسط صلیب سرخ مجاهدین راسا اقدام به اعدام افراد ناراضی اشرف میکرد. امروز اما اعضای ناراضی رو حبس میکنند تا در روزهای حمله «بلدوزرها» به اشرف روز اعدام انقلابی آنها سر برسد و از این طریق سود چند جانبه نصیب سازمان میشه. براستی چرا ارتش عراق 34 نفر از اعضای مجاهدین را که عدد زیادی هم هست در درگیری با گلوله از بین ببرد در حالیکه خود ارتش هیچ کشته و مجروحی نداده و در عین حال هیچ کاری هم از پیش نبرده است؟ اگر واقعا نیت عراق کشت و کشتار هست چرا با ده تا کشته بیشتر یا کمتر موضوع اشرف را یکسره نکرده اند؟ از اینجاست که به نظر میرسد که 34 نفر اعضای کشته اشرف اعدامی هایی باشند که شاید اگر روزگار صدام حسین بود مدتها قبل کشته شده بودند ولی بعد از ثبت نام اعضای سازمان توسط صلیب سرخ در سال 2003 سازمان دیگه نمیتونه اون اعدامهای سرخود رو انجام بده و در عوض اعدامها رو به جای تلفات حملات «بلدوزر» به اشرف جا میزنه. چیزی که مشخص هست حتی خود مجاهدین یک فیلم نشون ندادند که یک درگیری در حد و اندازه کشته شدن 34 نفر رو نشون بده.
ول که خود ارتش عراق میگه مرگ بر اثر برخورد با خودرو داشتند. بحثی تو اون نیست. خیلی هم معقول و منطقی به نظر میاد که یک گروه متعصبی که به افرادش دستور داد وقتی رجوی ها از پاریس اخراج شدند خودشون رو آتیش بزنند در فرانسه کشته بر اثر تصادف بدند وقتی «خاک مقدس اشرف» در شرف بلدوزر شدن باشه.
دوم اینکه بحث بر سر اینه که چطوری سی و چهار نفر کشته بر اثر اصابت گلوله پیش اومده؟ سی و چهار نفر خیلی عدد بزرگیه. اینها همه فیلمهاشون رو جمع کنی یک جا نمیبین همچن درگیری پیش اومده باشه که سی و چهار تا کشته با گلوله بده.
سوم اینکه مجاهدین خودشون خودشون رو خلع سلاح کردند. کسی سوپروایز نکرد و کسی هم اشرف رو زیر و رو نگشته که بشه فرض کرد مجاهدین سلاح نداشتند. اینجای کار هم با حرف عراق میخونه که گفتند ما فکر میکردیم اینها مسلح نیستند اما بعد متوجه شدیم با سلاح بهمون حمله کردند. من هم جای راننده بلدوزری که وسط یک سری فدایی که دارند بهش حمله میکنند و غافلگیرت کردند با سلاح همون طوری مثل توی فیلم داشتم دور خودم میچرخیدم.
چهارم اینکه مصاحبه های اشرفی ها هست که بابا. بخونین ببینین چقدر انفرادی دارند و زندان. اینها بعد از اینکه رفتند نیروهاشون رو ثبت کردند با سازمان ملل دیگه نمیتونند مثل دوران صدام راحت اعدام کنند و خاک کنند. نگه داشتند واسه الان. طرف رو تو انفرادی اش می کشند با گلوله یکی به کشته های حمله وحشیانه عراق اضافه میشه. چی بهتر از این برای سازمان
برچسب‌ها:


خون شویی در اشرف « آی ملّت!

No comments: