Monday, December 1, 2008

کارت بسیجی فعال یا مجوز دسترسی نامحدود به زنان و دختران جوان؟

کارت بسیجی فعال یا مجوز دسترسی نامحدود به زنان و دختران جوان؟

 

بسیج �جاب

این چه صیغه ای است جدیدا مد شده؟ فلانی را پریروز دیدم در دبیرستانمان به بدنامی معروف بود …ریش و کوپالی و چفیه ای….!گفتم فلانی چه می کنی؟گفت فلانی را یادته؟(اشاره به دبیر قرآن دبیرستان) گفتم هان بگو.گفت ابله!برو پیشش کارتو درست می کنه!گفتم چه کاری؟ گفت کارت بسیج فعالیتو بگیر هم خدمتت کم می شه هم صفا سیتی…! همینطور بروبر زل زدم بهش آخر بی پدر تو با آن وضع چه شد یکهو با این وضع! چه خبر شده؟ روغن کپنی جدید بسیجیان اعلام شده؟ یا وام 5 ملیون تومانی با سود 4 درصدی می دهند؟ نگو هیچ کدام از آنها نبوده فلانی منظورش از صفا و سیتی همان دختر بازی بوده! فلانی را به گوشه ای بردم گفتم پسرجون نکن…برگشت گفت ولمان کن بابا….خلی؟! راه به راه شماره میدی ! گفتم عجب! گفت از بالاسری ها! پرس و جو کردم گفتند فقط شوهردار…گفتم چه طور؟ گفت کاری ندارد .به ماشین گیر می دهی .بعد اینکه نگه داشت .الکی بیسیم را به دست می گیری دختره خودش به خواهش میفته…گفتم خوب! گفت بعدش بهم گفتن اینو بگو ببینی راه میده یا نه! بگو خانم عزیز شما که انقدر خواهش می کنید من که با شما نسبتی ندارم به هر حال نه خواهر منی نه دختر عمومی نه آشنایی….گفت این واسه فهمیدن اینه که راه می ده  یا نه اگه بخوای بفهمی شوهر داره یا نه می پرسی…خوب خانم عزیز شما که انقدر مراعات نمی کنی فکر اون شوهر بدبختتو نکردی چقدر دردسر باید تحمل کنه؟ در دلم گفتم احسنت بر تو پدرسگ!…فلانی فاحشه سابق دبیرستان ما …شده یک نمونه از بسیجیان فعال امروز که بی هیچ مانعی دسترسی به دختران و زنان ایران دارند دخترانی که دستشان به جایی بند نیست در مقابل اینها…کمی گذشت از یکی از گشت های شبانه اش با موتور تعریف کرد که چگونه پسر بالاشهری را با موتور  تعقیب کردیم و توقف دادیم و تا از ماشین پیاده شد یک چک بر گووشش زدیم گفتیم پدرسگ!حیا نمی کنی از دست ما در میری؟؟ سریع بیسیمو در اووردم الکی گفتم فلانی هستم یه مورد داریم بچه ها رو بفرستین …اینجا بود که پسره به خواهش و التماس افتاد گفت منو ول کنین من از خجالتتون در میام…گفت ما فکر 5000 10000 تومن بودیم یهو دیدیم طرف 100  تومن تراول در اوورده گفت اگه کمه تو رو خدا بیاین خونه من بقیه رو می دم که …خلاصه نرفتیم…عجب!پس بر پسرها هم رحم نمیکنی …

 

No comments: