Sunday, August 17, 2008

كلي اس ام اس و جك

دو نفر داشتن واسه هم خالی می بستن ، اولی می گه : یه کوه نزدیک ماست هر وقت میگم جاسم ، اونهم می گه : جاسم جاسم . دومی میگه :این که چیزی نیست کوهی که نزدیک ماست ، هر وقت من میگم : جاسم ، میگه : کدوم جاسم ؟!!

**************

ميدوني فرق سرباز با هندونه چيه ؟

سربازو سرشو مي تراشن ،
هندونه رو تهشو .
**************

، اون روزها یادش بخیر
دو تا دستامو می گرفتی و تو خیابونها
با هم می چرخیدیم ، تموم عشقت من بودم
امضا : فرقون طرف چشماش رو باز میکنه گوشاش نمیشنوه...

**************

خر پير وقت مردن به خرهاي ديگر وصيت کرد وگفت 1- بر سر يه مشت علف دعوا نکنيد 2- گورخررا دوست بداريد پسر عمويتان است 3- ترکها با ما هيچ نسبتي ندارند الکي خود را به ما نسبت ميدهند اصليت ما از تهران است

**************

يه امريكاييه ميخواد حال اردبيليه رو بگيره ميبرتش امريكا بهش ميگه زمين رو بكن اونم ميكنه بعد از ده متر كندن ميرسن به يه سيم . امريكاييه ميگه اين يعني ما صد سال پيش تلفن داشتيم تركه ميگه حالا تو بيا بريم اردبيل. اونجا بهش يه بيل ميده ميگه بكن صد متر ميكنن به هيچي نميرسن تركه ميگه اين يعني ما صد سال پيش موبايل داشتيم

**************

ترکه دو تومنيش تو جوب ميفته دست مي کنه تو جوب پنج توماني پيدا مي کنه بعد يک سه توماني مي ندازه تو جوب
**************

ترکه مي ره دانشگاه به 2 دليل مي فهمن ترکه
?:سامسونتش رو مي ذاشت تو زنبيل
2:وقتي استاد تخته رو پاک مي کرد اونم دفترش رو پاک مي کرد
**************
پدر : پسرم براي تولدت چي ميخواي؟
پسر : چيز زياد نميخوام بابا، فقط يه راديو ميخوام که به وسيله ي يه ماشين اسپورت زيبا احاطه شده باشه!
**************
تهرانيه داشت واسه ابادانيه خالي مي بست مي گه من يه سگ دارم وقتي مياد خونه در مي زنه .... ابادانيه مي گه : ولك مگه سگت كليد

نداره ؟؟؟؟

**************

یکی میره سربازی وقتی بر میگرده میبینه داداشش و باباش با کلی ریش و سبیل وایسادن دم در میزنه زیر گریه میگه تو رو خدا بگین چی شده باباش میگه احمق رفتی سربازی ریش تراشو دیگه چرا بردی
**************

عزیزم تو را به قدر توالت دوست دارم چون وقتی توالت می رم تو به یادم می یایی

**************
براي سال ها مينويسم ...... سال ها بعد كه چشمان تو عاشق ميشوند....... افسوس كه قصه ي مادربزرگ درست

بود...... هميشه يكي بود يكي نبود
**************

غم آمد كه نامهرباني كند براي دلم نوحه‌خواني كند تمام غزلهاي سبز مرا درون خودش بايگاني كند و ترسم از اين است يك روز باد بهار دلم را خزاني كند چرا رفت و هرگز به يادش نبود از اين خسته دل قدرداني كند خلاصه بگويم نمي‌بخشمش مگر عشق پادرمياني كند .
**************

اگه امشب یه مرد چاق و گنده اومد تو اتاقت و تو رو از رو تختت انداخت تو یه کیسه نترس اخه یکی برای کریسمس تو رو از بابانوئل خواسته
************** O O O

اين سه تا سنگ رو بگير يه قل دو قل بازي كن ، تو كه اس ام اس جديد نداري

**************

تا حالا ديدي خر پرواز كنه حتما نديدي . پس فكر پروازو از سرت بيرون ك

! ************** &&&&&_ &
اگه گفتی اینا چیین؟
زحمت نکش اینا خانواده اردکان،اونم تویی که تنهایی ،جوجه اردک زشت
**************

یه مورچه بگیر...شلوارشو در بیار ...شرتشم در بیار...نترس در بیار...برش گردون سوراخ باسنشوببین دلم برات انقدر شده
**************

اگه از من بپرسن بهترین،زیباترین،شجاع ترین،محبوبترین،دانا ترین،عاقل ترین آدم کیه؟انگوشتمو طرف تو دراز

میکنم و میگم این نمیتونه باشه
مراحل ازدواج : آزمایشگاه آرایشگاه مالشگاه لایشگاه گایشگاه زایشگاه

**************!
سر سفره عقد عروس بله نمی گفته، داماد یکم فکر می کنه، با صدای بلند میگه: عمو زنجیر باف

**************

اولین چیزی که بهش دل بستم تو بودی، بی توآروم و قرار نداشتم گریه می کردم . . . تورو می خواستم . . . میدونستم تو نباشی نمیخوابم . . . ۰ ۰ ۰ دوستت دارم پستونک

**************

No comments: